Who We Are

At the Muslim Network for Baha’i Rights, we are Muslim interfaith activists who are deeply concerned with the treatment of Baha’is throughout the Middle East.

We don’t believe in the Baha’i faith, but we respect and vow to defend those who do.

Why We Are Here

We are here to advocate for the basic human rights of our fellow Baha’i citizens, and to advocate for their equal treatment from both our societies and our governments.

By exposing and speaking up about the abuses that Baha’is suffer, we will make the general public aware of the importance of Baha’i rights so that we can all stand together in demanding a free and just society that represents us all.

من نحن

قام بتأسيس هذا المشروع مجموعة من الناشطين المسلمين الذين يؤمنون بالتسامح والتعايش والحرية. نحن نسعى إلى نشر التوعية حول انتهاكات حقوق الإنسان المتزايدة التي يتم ارتكابها ضد البهائيين المقيمين في العالم العربي والمسلم. ونؤمن بشدة بتطبيق هذه القيم المدنية على كافة الأشخاص بالتساوي بغض النظر عن عقيدتهم، اختلافاتهم الثقافية، مواقفهم السياسية أو جنسيتهم. وكوننا مسلمين، نتضامن مع إخواننا وأخواتنا البهائيين ونستنكر الانتهاكات التي يواجهونها في مجتمعاتنا.

نبذة عن الموقع